torsdag den 22. marts 2012

SØLØVEHOSTESTRIK

Når jeg ikke orker ret meget,
 kan jeg jo lige så godt gøre mig det lidt behageligt.


Nu er jeg på 8. dagen for min influenza
 og jeg er stadig på stadiet
søløvehoste.

I der har været der,
 ved hvad jeg snakker om,
I andre kan måske tænke jer til den der hule brysthoste
 der kradser helt utroligt ubehageligt i brystet.

Trætheden er ubeskrivelig, og hovedpinen ligeså.
Et spejl vil jeg ikke kigge i for jeg ligner noget der er løgn.

Hvad jeg har måttet aflyse af aftaler i den forgangne uge
fordi jeg er syg, vil jeg slet ikke snakke om.

Om jeg har medlidenhed med mig selv: JA lidt,
men nu skal det være slut.

Jeg er gået igang med at lege med mit nye garn.
Dertil krydrer jeg det med
et par tøsefilm,
en god kop te
og strepsil.

og hvis der så er nogen derude der vil spille Wordfeud med mig,
 skal torsdagen nok blive rigtig god.
Mit brugernavn er : urøjkjær

Jeg er sikker på at når jeg vågner i morgen tidlig er jeg frisk igen.
(det har jeg troet hver morgen i den forgangne uge )



32 kommentarer:

  1. Din stakkel! Håber du snart er frisk igen. Sikke en skøn skøn rosa du har fået fingrene i!!! Hvad skal det mon blive til?

    God bedring!!

    SvarSlet
  2. Tak Camilla.
    Måske det bliver til "klitter" fra Anette Danielsens Sommerstrik ;0

    SvarSlet
  3. heldigvis gejler garnlageret intet ;-) God bedring !!

    SvarSlet
  4. Kære Ulla du ønskes god bedring, jeg har sendt en anmodning om et spil wordfeud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Så kan du få lov at bøllebanke mig;)) jeg er bare så dårlig til det spil, men jeg elsker at spille det. Selvpineri?

      Slet
  5. Jeg ligger også på sofaen med strikketøj og lommetørklæder.
    Heldigvis er det ikke influenza, men bare forkølelse. Det er forhåbentlig snart overstået.
    Jeg skulle jo gerne være frisk til imorgen, hvor Arne & Carlos kommer forbi butikken :-)
    Rigtig god bedring til dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er sikker på at uanset hvor røtuaregisk du har skal du nok få slæbt dig ned til de to herrer.
      God, og hurtig, bedring til dig ...

      Slet
  6. Godt der findes the, strepsils, strik og tøsefilm. Rigtig god bedring.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er faktisk rigtig hyggeligt, når set nu skal være;)

      Slet
  7. Rigtig træls med sådan en omgang - godt du har forsynet dig med lækre fibre og andet lækkert :)
    Jeg vil gerne spille - sender dig en invitation - jeg hedder klirklirglas ;)

    Rigtig god bedring

    SvarSlet
    Svar
    1. Kom du bare an og gi mig bank;))

      Slet
    2. Som regel er det mig der får bank ;)

      Slet
  8. Stakkels dig, hvor er det træls med sådan en langvarig influenza.
    Jeg ligger også med en influenza, der henover tirsdag nat udviklede sig til en galoperende lungebetændelse, så nu får jeg penicillin og jeg kan godt deltage i søløvekoret, hvis det skal være.
    Godt at du har tøsefilm og strikketøj. Lad os aldrig mangle garn og pinde, så skal det nok gå. Rigtig god og forhåbentlig snarlig bedring til dig.

    SvarSlet
  9. Uha. Så skal jeg da bestemt ikke klage.. God bedring.
    Og du har ret pinde og garn er en vigtig ingrediens i livet;)

    SvarSlet
  10. Du får også lige et ønske om god bedring herfra. Og så priser jeg mig lykkelig for, at jeg er sluppet, for det lyder som en ualmindelig træls omgang :-)

    SvarSlet
  11. Åh-ka´du da blive ved med det gøen ????

    Hva med saften fra en ½ citron og en ½ appelsin , sukker/honning og kogende vand. Her hos os er det "husets vidunder middel" ,men det kan jo godt være du er for hårdt ramt til at det virker.

    Go´ bedring.

    Hilsen Joan M.

    P.s: måske jeg har sovet i timen, men hvad er det lige der skal blive ud af det lyserøde garn ????

    SvarSlet
    Svar
    1. Sikke da en frisk drik. Må lige have manden til at købe ind til den...
      Jeg tror ikke du har sovet i timen Joan. Jeg har kun kort nævnt det i et svar til Camilla. Klitten fra Anette Danielsens nye boklet Strikketøj.

      Slet
    2. Bogen hedder SOMMERSTRIK og ikke strikketøj!

      Slet
  12. Selvfølgelig er du frisk i morgen :)
    Wordfeud - du spiller bare - hi hi

    SvarSlet
  13. Er du dårlig til det? Det er nok noget du tror, fordi du spiller med Kirsten. Hun er FOR SKRAP! Jeg sender også en invitation. Du skulle jo nødig kede dig...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Kirsten er utålelig at spille med;))))))

      Slet
  14. Det lyder som en slem omgang,øv øv. Heldigvis kan du hygge dig med strik og en dejlig kop te :-)
    Skøn farve du arbejder med.
    Wordfeud :-) sender en invitation, hvis du har lyst.
    Håber du er frisk til i morgen.
    Majbritt

    SvarSlet
    Svar
    1. Kom du bare an, hvis du ikke allerede er der. Det er lidt forvirrende med alle de forskellige navne. Griner..
      Jeg har nydt egen, og hr også siddet lidt udenfor i solen.. Det var skønt..

      Slet
  15. God bedring!

    Mon ikke det flotte vejr og lidt TLC gør undervurdér.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vejret har været særdeles pragtfuld Berit ,,,

      Slet
  16. God bedring, kan se du har indrettet dig til hygge, når man nu alligevel ikke gider andet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Gider og gider Jette..
      Jeg ville da ønske at jeg orkede andet, men mon ikke i morgen...

      Slet
  17. Herfra ser den farve også skøn ud. Håber du er frisk i dag.
    God weekend til dig og dine :)

    SvarSlet