fredag den 30. marts 2012

STRIKKEPRØVER OG GARNVALG

Vi tager et smut til Berlin i begyndelsen af påsken.

Derfor har sønnike fået min computer,
så han kan få puttet indholdet over på en ny en af slagsen.

Jeg savner den allerede.

Jeg er ved at vælge garner til et sjal.

Jeg har fundet garner,
Jeg har lavet strikkeprøve,
Jeg har forkastet garngarnvalget
og fundet mere garn.

Men efter adskillige forsøg, har jeg endelig fundet farvesammensætningen.
Den er smuk,
og jeg ville så gerne dele den med jer,

men, men
Jeg kan ikke finde ud af at ligge billeder ind på min iPad.

Opstilling af teksten kan jeg heller ikke finde ud af.

Derfor får I dette dødkedelige Indlæg.


Det her har jeg slet slet ikke tålmodighed til.

Næste indlæg fra min hånd, bliver først næste fredag, hvor jeg har fået min computer tilbage!

Ha en vidunderlig weekend.

2 kommentarer:

  1. Øv. Øv - måske hvis du bruger blogpress og tager et billed med ipaden - så tror jeg du kan :)

    Glæder mig altid til at se hvad du har gang i :!)

    SvarSlet
  2. Det lykkedes takket være dig Marianne. Tusind tak.
    Der er lige et par hurdler jeg skal over med link og opstilling, men det må komme hen ad vejen.
    Jeg kan se at mine link ikke fører nogen steder hen...
    Stik mig en strikkeopskrift;))))))€€

    SvarSlet