tirsdag den 20. marts 2012

EN AMPUTERET DAG.

Jeg har været uden netforbindelse hele dagen.

Det er godt nok underligt når man er vandt til at være på hele tiden.


Heldigvis skulle jeg ikke arbejde, da jeg stadig er syg, og bestemt ikke har hjerne til det.
Den influenza har da godt nok fået godt og grundig fat i mig.

Nu kan jeg også sige som en søløve!
Det er sådan min hoste lyder.
Men skidt med hosten. Den krilren jeg har i halsen er værre synes jeg.
Jeg drukner snart hvis jeg skal drikke mere te for at dulme den.



Lidt trøst har jeg fået i dag.
Jeg har har nemlig modtaget den skønneste pakke fra Garnudsalg.dk.
Selv om jeg jo selv har bestilt garnet er det som at få en gave.


Billeder af garnene kommer i morgen.
Lige nu ligger jeg nemlig i min seng, og bare nyder at være på nettet igen.

Godnat derude.

4 kommentarer:

  1. God bedring. Jeg sidder her og strikker i det lyserøde garn igen. Serieproduktion af pige-børnebørntrøjer i størrelse 5-3 og 1 år. Dejligt pigegarn:-)

    SvarSlet
  2. I dag fik jeg ogå lyserødt garn, men en smuk dæmpet rosa, med lidt nister i, den passer bedre til mig.
    Jeg er så glad for at du har fået nytte af det garn du købte af mig. Den pink er bare så god til baby/børnemodeller.

    SvarSlet
  3. Rigtig god bedring til dig. Har været syg i to uger med influenza, hoster stadigvæk og har fået bihulebetændelse, så pas på dig selv.
    Er en meget stor beundrer af dit smukke strikketøj, skal altid lige se, hvad du nu har kreeret.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh nej hele to uger Marianne. Det orker jeg næsten ikke.
      Også god bedring til dig.
      Tak for de smukke ord,, rødme..

      Slet