onsdag den 3. april 2013

Brandvæsnet så vi ikke, men garn i lange baner blev studeret

 
Tiden er fløjet af sted med lynets hast i det nordjyske i dag. 
Vi har snakket og grinet.
Det har været så hyggeligt, men åbenbart også lidt højt og larmende.
I hvert fald var det lige ved at brandvæsnet skulle tilkaldes,
fordi æggeuret ikke kunne overdøve os.
Det endte med at desserten fik en "anelse" til den overbagte side.
Snakken faldt selvfølgelig også på vores passion for strik og lækre fibre,
og det resulterede i at naboen fik besøg af os.
 
Lidt garn kom også med mig til Mols.
 
Jeg kunne da slet ikke lade være.
 
Den skønneste  hør
og det smukkeste morbærsilke
 røg blandt andet i kurven.
Jeg har planer med de tre.
De klæder hinanden så smukt.

 
 
 

 
 

6 kommentarer:

  1. Altså Ulla du er en skarnskvinde udi garnkøb - jeg misunder på den gode måde naturligvis :))
    Jeg kunne ønske mig et besøg i Hr Wellers hule - uha det ville helt sikkert føre til stort køb!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mr. Weller's hule var ikke det primære i dag, men det er altid dejligt at kigge ind.

      Slet
  2. Ja, den brankning er jeg ikke særlig stolt af ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Men så kan du være stolt af din kyllingepie og dit skønne selskab:)

      Slet
  3. Lyder så hyggeligt - godt det kun blev til en brankning og ikke en brand :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan tro det var hyggeligt Marianne..
      Liselotte havde faktisk lavet 2 æbletærter og den ene var lige tilpas, men det var jo ikke så sjovt at skrive om;0))

      Slet