mandag den 1. april 2013

Påsken går på hæld

Ikke nok med at (påske)haren har været på besøg.
En del af familien har også været her de sidste tre dage.
 
Det har været rigtig hyggeligt.
 
Der er blevet spist, drukket, snakket, grinet, spillet spil,
strikket, hæklet, kigget film, gået ture,  leget med hunde,
og så sandelig også slikket sol.
For sikke da heldige vi også har været,
at kunne slå os ned med strikketøj og tæppe udenfor.
Nu er alle kørt hjem igen.
Påskeliljerne synger på sidste vers.
 Ole har slået sig ned med den stak aviser han ikke har fået læst
og jeg er klar til at gribe mit strikketøj og en film på Netflix.
 
 
God sidste påskedag.

4 kommentarer:

  1. Ja nu er ferien ved at slutte, men det har været dejligt med nogle fridage og det lyder som om du har haft nogle rigtig gode af slagsen. Også god sidste påskedag til dig.

    SvarSlet
  2. Og rigtig dejlig sidste dag til dig :)) jeg kan forestille mig at du har brug for at svinge benene lidt op og bare nyde!
    Jeg har fri til fredag, det kan jeg lige klare - og solen skinner - hurra :))

    SvarSlet
  3. Sikke en dejlig påske, med sådan nogle dage i bagagen er det vist ok at det er hverdag i morgen:-)

    SvarSlet
  4. Uha da, hvor vejret forkælede os i slutningen af påskeferien. Dejligt:)

    Og nu er det hverdag igen, - måske med sol over by? Jeg krydser fingre!

    SvarSlet