onsdag den 10. april 2013

Rosa der blev til orange - Sweater TIL SALG

 
 
 
 
 
 
 
 
Jeg strikkede for et par måneder siden denne skønne snoningebluse.
Jeg er vild med den men,
for der er et men.
Jeg kan ikke holde ud at have den på.
Jeg kan bedst lide bluser der har en vid halsåbning.
Det har denne ikke.
Derfor kommer jeg ikke til at bruge den,
så måske der er én derude der kunne tænke sig at købe den?
 
Størrelsen:
xl
eller
Brystvidde: 124 cm
Længde 70 cm
Ærmelængde (målet under ærmet): 43 cm
 
Pris idé :
500 kr.incl. porto
 
Du kan læse alle detaljer om blusen og garnet her.
 
Send mig en mail (ullaroejkjaer@hotmail.com)
eller skriv i kommentarfeltet hvis det har interesse.
 
ETA 10.04.2013 KL. 12.30:
SWEATER ER SOLGT
 
 

10 kommentarer:

  1. Øv hvor ærgerligt, kan du ikke sy en stikning på maskine, klippe af og samle masker op til ny større halsudskæring?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne jeg sagtens gøre Gitte. Men jeg vil hellere strikke en mere;)

      Slet
  2. hej Ulla
    det er bare sådan en flot sweater !
    ærgerligt med halsen - jeg er ved at strikke den samme nu, og vil være opmærksom på problemet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ikke fordi der er noget galt med udformningen af halsen Mona. Det er bare mig der ikke kan holde ud at have en halskant der sidder tæt.. Rullekrave kan jeg ex heller ikke bruge.

      Slet
  3. Godt at den nu har fundet en ny ejer, håber at den kommer til at gøre glæde andet steds, den er super flot og fortjener virkelig at blive brugt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte. Den skal en tur til Tyskland og den nye ejer glæder sig til at modtage den.

      Slet
  4. Øv for pokker - jeg håber din smukke sweater får et godt liv i det tyske :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg sikker på den får Kirsten.

      Slet
  5. Smuk sweater, - og heldig ny ejer. Du er da også lidt heldig, for nu skal du vel i gang med en ny :)

    SvarSlet
  6. Ja, en ny kommer der nok på pindene på et tidspunkt Eva, for smuk er den.

    SvarSlet