lørdag den 13. april 2013

Monogam strikker

Monogam strikker er hvis ikke lige den betegnelse man normalt kan hæfte på mig,
men i denne tid er jeg helt og aldeles monogam.
Jeg strikker kun på min Fate.
Jeg er vild med både model og garn.
Her til morgen strikker jeg mens jeg kigger "Lake Rise to Candleford".
Jeg nyder de morgener hvor der er tid til ingenting og alting.
 
 
I baggrunden kan man lige ane mit kontor.
Der står en flyttekasse midt i det hele.
Der er fordi der er forandring på vej.
Jeg flytter kontor og arbejdsplads til Beder.
Mit hjemmekontor bliver til mit "strikkeværelse".
Men meget mere om det senere.
 
 
 
Må I få en fantastisk lørdag.
 

19 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig sådan til at se den færdig, Ulla. Den bliver da helt fantastisk :-)

    Jeg ser det samme, som du gør. Sammen med strik giver det ro til sjælen.

    God lørdag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er så fantastisk den serie Liselotte;0

      Slet
  2. Det lyder skønt at kunne omdanne et kontor til strikkeværelse.

    Og så glæder jeg mig også til at se dit færdige resultat :)

    SvarSlet
  3. Jamen, Ulla, så bliver vi jo næsten kontor-naboer!

    Kig forbi OK-tanken i Malling, så kan vi krydse strikkepinde :-)

    SvarSlet
  4. Skønt når man nogle gange bliver grebet af et strikketøj, så meget man ikke kan lægge det fra sig og glemmer alt det som ellers ligger i strikkekurven. Glæder mig til at se den når den er færdig, hvilket ser ud til at være snart:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er et pænt stykke vej endnu inden den er færdig Gitte..

      Slet
  5. Nyt domicil, det lyder spændende!
    Fatter egentlig ikke at du kan strikke - jeg mener din højre hånd må være godt brugt efter fredag aftens indkøb :))

    Dejlig lørdag til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha, ha... Den var god Kirsten, bare fordi du nølede lidt;)

      Slet
  6. Hvor dejligt et stykke strik du har gang i, den glæder jeg mig til at se færdig. Nå, du nåede måske i mål med nogle bestillinger, jeg var for sløv, det blev ved med at blive fjernet fra min indkøbskurv, så til sidst gav jeg op :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har tidligere haft forretning som jeg købte ind til og det har gjort at jeg er temmlig hurtig til at se om det er + eller - og derved er jeg temmlig hurtig på tasterne.

      Slet
  7. Den ser vildt lækker ud din nye strik ... bliver lidt ærgerlig over jeg ikke fik købt noget af det garn men fik da heldigvis lidt af alpaca'en i aftes ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt du var hurtig;) den er et kapitel for sig i lækkerhed.

      Slet
  8. Lige mine ord : dejligt med tid til alt og ingenting! Jeg synes nu at det er sejt at du kan koncentrere dig om både film og strikketøj.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker kombinationen af strik og film Karina..

      Slet
  9. Dejligt at se dig her i pastoratet.

    Hilsen joan M.

    SvarSlet
  10. Hold da op et stort projekt, en hel frakke, du er ikke ked af det. Men hvis nogen kan hive sådan en i land, så må det være dig, med alt det du får strikket. Jeg glæder mig til at se resultatet, som garanteret bliver superfedt.

    SvarSlet