onsdag den 24. april 2013

Overskudsdeling

Da jeg kom hjem i dag,
lå der en kuvert i min postkasse fra Maskebal.
Hun havde sendt mig en hilsen og disse skønne fåreknapper.
 
Kirsten er blevet inspireret af mine får og lam til at lave knapperne
og synes jeg skulle have del i overskuddet.
Det ved jeg nu ikke om jeg fortjener,
men hvor blev jeg da glad for hilsnen.
Tusind tak Kirsten for de fantastiske skønne knapper.
Jeg elsker dem. Spilopperne springer ud af dem.
  
Måske I husker at jeg tidligere har brugt knapperne til babytrøjen til naboens Sigurd 
Forældrene var ret vilde med dem.
 
 
   Skulle I få lyst til knapperne kan de købes lige

 

16 kommentarer:

  1. Kirstens knapper er skønne - de er også nået til Grønland. Jeg kan vel kaldes samler ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Man kan ikke få for mange knapper Dorit.

      Slet
  2. Dejlig gave at komme hjem til.Jeg har også været hos hende og har nogle af dem på lager.Hun laver nogle rigtig smukke knapper.

    SvarSlet
  3. Skønne glade knapper, det er en dejlig overskuddet deling :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan i hvert fald ikke lade være med at smile når de kigger på mig:)

      Slet
  4. Så fine de er - godt med lidt opmuntring !
    Kirsten

    SvarSlet
  5. Hvor dejligt Ulla - at komme hjem til en gave sådan en helt almindelig onsdag - skønt og så er onsdagen ikke længere almindelig :)

    SvarSlet
  6. Skønt at modtage så fine små knapper:-)

    SvarSlet
  7. Det er nogle supersøde knapper.
    Og en fin gave at få :o)

    SvarSlet
  8. Tak Ulla
    Det var ikke fordi du skulle gøre et større nummer / salgsfremstød ud af det, men egentlig bare for sjov!
    Men ok, hvis der kommer ekstra gang i salget skal jeg nok huske dig HI HI.
    Håber det går fremad med armen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg blev bare så glad for dit lille brev at det skulle på bloggen.
      Giver det bivirkning med mere salg, var det bestemt ikke tiltænkt.. ;))))))
      Armen taler vi ikke om:( den driller i stor stil, men jeg passer på den...

      Slet
  9. Det er så dejligt at kunne dele :)

    SvarSlet