onsdag den 17. april 2013

Hurtig på tasterne

Jeg var, blandt rigtig mange andre, på udsalg fredag aften.
Det var med at være hurtig på tasterne,
for selv om der var rigtig mange kilo garn, forsvandt det som dug for solen.
 
Men jeg skal da lige love for at jeg ikke er den eneste der er hurtig på tasterne.
Garnudsalg leverede allerede pakken i går tirsdag.
Det er da service der vil noget.
 
 
Nu har jeg tilføjet farverne til mit hjemmegjorte farvekort,
26 farver har jeg indtil videre på kortet.
 
 
 
 
 
 

40 kommentarer:

  1. Tsk, tsk Ulla ;-)

    Jeg venter stadig på mit (beskedne) rov, men måske jeg er heldig i dag.
    Solen skinner, nyt garn - havd mere kan man ønske ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og fuglene synger;)))) det er forååååååår. Endelig ...

      Slet
  2. Svar
    1. En form for lykke er det bestemt Lisbeth:0)

      Slet
  3. Nice, det er så lækkert det garn, der gik kuk i min mail, fik den først kl meget for sent :))

    SvarSlet
  4. Var også heldig at få lidt der blev i kurven og blev der til jeg fik betalt:-) jeg regner med at jeg skal hente mit på fredag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mon så ikke der lister andre godter ned i kurven ved afhentning;))

      Slet
  5. Hvor lækkert! Jeg var på tasterne en time efter udsendelse af nyhedsbrev - og da var der lukket ;-(. Men der er nok en højere mening med det ;-). Og så dyrt er det heldigvis heller ikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej normalprisen er næsten det halve af hvad andre tager..

      Slet
  6. Hold da op, hvor har du været hurtig! :)
    Det jeg lagde i "kurven",forsvandt med det samme igen. Nå men nåede da at få lidt, som jeg faktisk skal ind til byen og hente nu!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var sjovt Ettey. Næsten som et gammeldags udsalg, hvor man står på nakken af hinanden inden dørene slåens op.

      Slet
  7. Du må godt nok have været hurtig. Jeg prøvede også, men nåede ikke at få noget. Der var udsolgt efter kun 14 minutter.
    I det hele taget har jeg ikke meget held med at få købt garn hos Kenneth. Jeg synes ofte, at de farver jeg gerne vil have er forsynet med gule prikker for udsolgt, også når det ikke er på tilbud. Jeg håber det bliver lidt lettere at få købt noget garn, når han får mere lagerplads, for det er noget utrolig lækkert garn han har.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg mener ikke gult betyder udsolgt Uldbegavet, blot at der ikke er meget tilbage, men det kan være jeg tager fejl.

      Jeg gik ind på han hjemmeside præcis kl 23 og der var masser af garn. Jeg var færdig med at handle inden for et par minutter og intet røg af min kurv..

      Jeg er sikker på at Kenneth glæder sig til at få mere plads til sin garn. Selv om jeg synes at både hjemmeside og hans nuværende lager bugner af lækre fibre..

      Slet
  8. Det er godt Ulla, så ved jeg, hvor jeg skal henvende mig, hvis jeg mangler! ;-) - Nej jeg fik min pakke i går, blev faktisk lidt flov over mængden, men jeg var i affekt da jeg bestilte :-)
    Det var nu ikke den eneste "pakke" jeg fik i går, for lidt senere vandt jeg Kenneths udtrækning om at deltage i Helga Isagers strikkeworkshop, så jeg er faktisk også bare det man kalder, helt vild, med Garnudsalg.dk! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke med det Bettina. Heldige dig;)

      Slet
  9. Nøj Ulla hvor ser det skøn ud :-)) jeg kom som mange andre for sent men pyt nu håber jeg bare at det snart kommer til alm pris så må jeg da kunne få fingrene i noget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Skulle det ikke komme igen i næste uge? Det mener jeg...

      Slet
  10. Flotte sager !
    jeg var så træt fredag aften, at jeg simpelthen glemte det - og først kom i tanker om det da det var for sent :o(
    men der bliver nok en chance en anden gang. Håber jeg ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var faktisk gået i seng Mona, men havde taget mit dankort med på sengebordet;))

      Slet
  11. Hold da op - du er da vist god til dt der med udsalg - hihi - tror det var dig der snuppede nøgler op af min kurv - ;0))

    SvarSlet
    Svar
    1. Som overskriften siger" først på tasterne" Marianne ;))) det er som køen udenfor butikken. Hvem løbet hurtigst ind og får fat i de gode tilbud;)))

      Slet
  12. Wauw, du fik da lidt i "kurven" kan jeg se ;-) Jeg fik også nogle kilo med hjem, så det er bare rigtig dejligt, når man får lidt nyt lækker garn fra min favorit "garnpusher" ha ha

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare så dejligt af få pakker fra Gug;))

      Slet
  13. Hvor lækkert......Man bliver jog kun fristet til at strikke endnu mere ;-)

    SvarSlet
  14. Super garn. Jeg var også heldig at få noget. Jeg var faktisk også gået i seng. Stod op igen og bestilte og fik noget.
    Jeg er godt nok kun oppe på og have 11 farver, havde lidt fra en anden gang. Har du prøvet at strikke en trøje til dig selv af den sammen med Blackhill højhands ulden. For så ville jeg gerne hører hvor meget alpaca du har brugt :-) Knus Dorte

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har ikke strikket alpacaen sammen med højlandsulden, men jeg har strikket den sammen med Kenneths uld/bomuld.
      Du kan læse om den i indlægget "Det var da godt den ikke endte sine dage som optrævlet",
      Jeg havde en del farver fra andre indkøb Dorte.

      Slet
  15. Du var vist hurtigere end de fleste ;0)
    Jeg henter mit på fredag ... og måske lidt ekstra - hvem ved :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var bare en hel almindelig ipad jeg brugte. Ingen mystik i det Merete;)
      Selvfølgelig skal du da ha ekstra med ;))))

      Slet
  16. Nååå der er synderen der fik alle de lyse farver ;) så er det jo derfor der så så mørkt ud i min kasse da den kom igår :) ( billede kommer senere ) Men stjæler nu lige din ide med farvekort til garnet ....

    SvarSlet
  17. Hold op det ser godt ud :) - og du har virkelig været hurtig :)
    Sørme snart med farvekortet :))))
    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Netforbindelsen på Mols er ikke hurtigere end andre steder Marianne. Snarere tvært imod, men det er en anden historie :)

      Slet
  18. Bloglands hurtigste kvinde - det må være din nye titel. Fede farver, jeg sender snart en bestilling ;O))

    SvarSlet
    Svar
    1. Gør du bare det Kirsten;)))

      Slet
    2. Bliver SÅ misundelige når jeg ser sådan et billede. Jeg er kommet for sent (eller havd man nu kalder det en time efter) begge gange.
      Suk, mon det aldrig skal lykkes mig??
      Fortsat god dag

      Slet
    3. Ja, ved knaldtilbud er det med at være der med det samme, det gælder både fysiske og internetbutikker..
      Også god dag til dig Anonym

      Slet
  19. Jeg sidder og bliver enig med mig selv om at det nok er meget godt, at jeg er så langsom, at det først er nu jeg finder ud af, der var kommet nye varer på hylden...

    Din samling ser ret lækker ud. Specielt den allerforreste kunne jeg godt have lyst til at se lidt nærmere på :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det må jeg sige at du er bare lidt langsom Pernille... Smiler...
      Sig mig får du kke nyhedsbrevet fra Kenneth? Så kunne du have været med;)))

      Slet