fredag den 30. december 2011

DET KØRER BARE PÅ SKINNER

Efter endt jule afpyntning, lidt arbejde og  forbereden aftensmad,
er der lige tid til at sidde og hygge med pindene.

Jeg har fået delt strikketøjet så pul og ærmer er hver for sig,

Derfor skulle jeg lige prøve endnu engang,
for at se om tunikaen bliver som jeg vil ha den.

Det tegner godt...

Garnet er blødt som smør.

Modellen former jeg så den passer mig.

Ikke for tætsidende,
hellere løs og rummelig.

Det er lige sådan én jeg mangler.


11 kommentarer:

  1. Jeg var lige inde og se modellen på Ravelry. Den er godt nok sød. Jeg er spændt på at se den i en rummelig udgave, for det ville jeg også skulle have.
    God fornøjelse og arbejdslyst og godt nytår.

    SvarSlet
  2. Den bliver så fin. Jeg går selv og overvejer farvevalg, hvis nu jeg skulle finde på at strikke en til mig selv.

    SvarSlet
  3. Spændende! Er sikker på at du får formet den, så den passer smukt på dig.

    Rigtig godt nytår til dig og din familie!

    SvarSlet
  4. Hvor ser den lækker ud - du er hamrende god med garn og pinde :)

    Du og dine ønskes et rigtigt godt og lykkebringende nytår - glæder mig til fortsat at følge strik og andet fra Djursland.

    Kh Marianne

    SvarSlet
  5. Hold op hvor er det bare et flot mønster !
    den bliver god :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  6. Altså Ulla, der skabte du lige et må have projekt, hvor er den bare sød, men jeg vil godt have den breddere om maven, men det kan vel rettes til, er den strikket oppefra?

    SvarSlet
  7. Wauw - det ser virkelig lovende ud!

    SvarSlet
  8. Uh det ser godt ud. Den bliver vist rigtig god.

    SvarSlet
  9. Den ser virkelig lækker ud. Glæder mig til at se den færdig.
    Godt nytår.

    SvarSlet
  10. Det lyder meget lovende! Jeg glæder mig til at se mere!

    SvarSlet
  11. Den ser lækker ud! Rigtig godt nytår!

    SvarSlet