lørdag den 10. december 2011

KNAPOMAN - er der noget der hedder det?

                                 Jeg har været på Etsy og bestille de fineste Vintage knapper.



Posten havde dem med til mig i dag.

Så fint pakket ind i 3 små gaveindpakninger.
Jeg havde nået at flå den ene pakke op inden jeg kom i tanker om at jeg
hellere måtte få taget billede af dem.



Jeg har siddet her til morgen med min kaffe og ordnet alle mine knapper.
Hvor har det været hyggeligt.

Jeg har altså et eller andet med knapper.

Jeg synes det er fantastisk at have en masse at vælge imellem.

Min mor har også forbarmet sig over mig tidligere,
og foræret mig en af
sine
kagedåser med knapper i.


Jeg købte omkring 400 stk. og der er rigtig
mange forskellige.


Mest gamle plastikknapper, men også lidt i perlemor.

Pris: 295 kr.

Til den pris må man da godt have en fetis.. Ikke?

Må I få en fantastisk lørdag.

5 kommentarer:

  1. Jo, det må man gerne. Og knappekassen er rigtig fin, sådan en vil jeg også gerne have.

    SvarSlet
  2. Kagedåse i med knapper :O) Sådan en har jeg også fra min mor. Kan kende en del af de knapper du viser frem, dem har jeg også i min "kagedåse"
    Anna Grethe

    SvarSlet
  3. Uha for en fin knappekasse - jeg er også vild med knapper. Jeg ville ønske at min gamle mor havde samlet gennem tiden!

    SvarSlet
  4. Knappoman er du sandsynligvis ;o)
    Skønt at have gode kvalitetsknapper at vælge imellem.

    hilsen Mona

    SvarSlet
  5. Åh jeg er også vild med knapper.....hvor mon min farmors knappe dåse forsvandt hen????? jeg har et stort glas med knapper, og kan sidde læææææænge og beundre dem og mange af knapperne har minder. ELSKER DET: KH: Joan M.

    SvarSlet