onsdag den 28. december 2011

I SELSKAB MED MIG SELV

Arbejdet er færdigt for i dag, har jeg bestemt.

Nu skal der nydes.

Frem med strikkepindene,
en kop te
og en  bog i ørerne.
Det er lige hvad jeg trænger til. 

Og jeg vil gøre det næsten uden dårlig samvittighed,
over at jeg godt kunne have lavet lidt mere på kontoret.

To ting vil jeg strikke på, tror jeg.



Tunikaen jeg lige er startet på,


og ponchoen der mangler det sidste af  halsrøret og
kanten for neden.
                                

7 kommentarer:

  1. Hvor lyder det altså dejligt - rigtig god strikke-lytte fornøjelse ;O)

    SvarSlet
  2. Rigtig god fornøjelse. Hvad lytter du på? Og hvordan skal tunikaen være? Glæder mig til at se mere til den.

    SvarSlet
  3. Rigtig god fornøjelse Ulla, det lyder skønt!

    SvarSlet
  4. Det ligner to lækre stykker strik. God fornøjelse med det hele.

    SvarSlet
  5. RIGTIG god eftermiddag til dig Ulla. Det lyder som den helt perfekte måde at tilbringe den sidste onsdag i året på:))

    Kh Henriette

    SvarSlet
  6. Uhh - der er altid mere der kan laves et eller andet sted.
    Nej nyd du nu at hygge dig med dit strikketøj og bogen i øret.
    mange hilsener
    Mona

    SvarSlet
  7. Det lyder hyggeligt, god fornøjelse med strikningen.

    SvarSlet