torsdag den 29. december 2011

HOV, HVOR BLEV DEN PIND LIGE AF

I aftes fik jeg strikket et godt nøk på min tunika,
så her til morgen skulle den lige prøves.
Af med pinden, og på med en længere wirer.



Alt er fint.
Målene passer endda med en bluse jeg holder vældig meget af
og som passer perfekt.

Hurra for topdown strik,
som kan formes undervejs.

Men hvad sker så?
Da jeg skal have pinden på igen,
er den væk!

Jeg har siddet ved spisebordet hele tiden,
men finde den kan jeg altså ikke!

Jeg tror der er nisser på spil.

Nu må jeg have fat i mine træpinde i stedet,
for vi skal hjem til min mor og far i dag,
og strikketøjet skal altså med.

Må I få en dejlig torsdag.


9 kommentarer:

  1. Sandeligt godt du har flere pinde at tage af ;)
    Den ser meget fin ud den tunika.
    Glæder mig til at se din.

    Yt

    SvarSlet
  2. Håber du fandt pindene igen !! Nisserne driller jo kun dem som IKKE er søde!

    God tur hjem og god strikketid i bilen.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Meget mærkeligt - ja, hvis vi ikke var i december og nissetid - ville jeg sige "den er der jo et sted Ulla og du finder den nok ;O)

    SvarSlet
  4. jeg tror du kan have ret i det med nisserne - her i huset skete det samme med en stoppenål igår ..
    hvordan får du den sidebar frem med Ravelry ? sad og kæmpede med det igår - uden at det lykkedes mig at finde ud af det.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  5. Ha, du finder den et sted i strikketøjet. For nisserne skulle altså være væk nu.

    SvarSlet
  6. Mon ikke den lige pludselig dukker op, hihi men man ved aldrig om der lige var en drille nisse forbi :-)
    God tur

    SvarSlet
  7. Man tror jo næsten ikke det kan lade sig gøre at noget man sad med for fem minutter siden kan blive væk. Men det kan det!!!!

    Og som regel dukker det op igen..... Håber bestemt du finder din igen - meget snart!

    For en måned siden forsvandt min søns nøgle - vi/jeg har stadig ikke fundet den selvom jeg har ledt (næsten) lige så ihærdigt som hvis det havde været en af mine uundværlige strikkepinde, der var blevet væk :-)

    SvarSlet
  8. Efter vores besøg hos mine forældre forsatte jeg eftersøgningen af min strikkepind, uden held.
    Jeg opgav og ville finde mine træpinde i mit strikkeetui, og hvad ligger der....
    min strikkepind...
    den endte åbenbart der, da jeg fandt "samledims" og den lange wirer....

    Nisse eller ej... nu er jeg i hvert fald klar til at strikke igen, jeg fik nemlig ikke pakket strikketøjet til visitten... så jeg trænger..

    Ha en dejlig torsdag aften

    SvarSlet
  9. Øv altså hvor er det træls når det driller sådan. Håber du fandt din pind. Også god dag til dig.

    SvarSlet