onsdag den 14. december 2011

ET STRIKKET KAFFEKRUS

JEG ELSKER NÅR HUMOR OG KUNST FØLGES AD

Jeg var i Aarhus med en kær veninde i går.

Vi besøgte blandt andet Aros.

Derinde er der den mest vidunderlige lille butik i stueetagen,
og jeg faldt for dette pragtfulde krus med Aranstrik.

Straks købte veninden det til mig som en
før fødselsdagsgave
og jeg fik lov at pakke den
ud med det samme, 
i stedet for at vente mere end
en måned til fødselsdagen.
Hun kender mig.
Jeg kan ikke vente.

Jeg fandt også en skøn ting til Mandelgave til juleaftenens Risalamande,
men det kan jeg jo ikke så godt afsløre endnu,
så det må vente.


8 kommentarer:

  1. Uha - det er en 'farlig' shop at bevæge sig ind i hos Aros.
    Meget fint krus - og ditto fødselsdagsgave :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Den er farlig Mona.. jeg kunne have brugt mange penge derinde...

    SvarSlet
  3. Fedt krus, jeg kan godt forstå at du måtte pakke ud med det samme :O)

    SvarSlet
  4. Åh, det er vel nok skønt!

    Det kommer lige på listen... ;-D

    SvarSlet
  5. Ja, det er bare så fedt.
    Man kunne også få urtepotteskjuler med samme mønster, men jeg synes det var sjovere at kunne drikke af sit strik;OD

    SvarSlet
  6. Jeg må have sådan en kop, jeg må have sådan en kop, jeg må have sådan en kop. Hvad gør jeg? Mon de fås på nettet, eller her i kbh?? Uhhhh jeg er forelsket :)

    Tilykke med den og den kommende fødselsdag. Det er da den fedeste gave en strikker kan få.

    Kh Henriette

    SvarSlet
  7. jamen du skal da ha sådan nogle Henriette.. Hvis det kan hjælpe dig står der KINTO i bunden af kruset.

    SvarSlet
  8. Uha jeg iler med at google Kinto meddetvuns ;) Tusinde tak Ulla og dejlig fredag aften til dig.

    Kh
    Henriette

    SvarSlet