lørdag den 31. december 2011

NYTÅR MED KNALD PÅ.

Nytårsaften nærmer sig.
Det er ikke min ynglingsaften.

Mest fordi den lille Carla hund synes det er ganske forfærdeligt med alt det
nytårsfyrværkeri.

Selv om vi bor på landet, kan hendes ører hører lyde langt omkring,
og både Begtrup og Aarhus sender mange knald over mod os.



Ole og jeg tager det som det kommer,
og nyder aftenen med os selv og en lækker middag,
med dertil hørende gode vine.

I år har vi valgt at spise Hr. Hummer,
som her
leger fotomodel for mig.
Derefter skal vi have dyrekølle, som lillebror har skudt på vores jord.

Kransekage bliver vores dessert.
Mums.



RIGTIG GODT NYTÅR.

Må I komme godt ind i 2012.











6 kommentarer:

  1. Mums, Hr Hummer ser lækker ud! Hvor fedt at I laver så lækker med selvom I er alene!! Vi har sendt vores hun ud på landet, væk fra storbyens larm...

    SvarSlet
  2. I lige måde. Glæder mig til at se hvad det nye år bringer af strik her fra dig:))

    Vi skal ha grillede marinerede rejer for torsken er jeg ikke helt sikker på alligevel.

    Kh og på gensyn i det nye år.
    Henriette :)

    SvarSlet
  3. Det var knagme da en lækker menu. Nytårsaften er min yndlingsaften, men jeg har heller ingen hund, der bliver ked af det, min kat er ligeglad og iøvrigt er der ikke meget skyderi i omegnen af Præstø.
    Godt nytår og på glædeligt gensyn til nye strikkerier i blogland i 2012.

    SvarSlet
  4. I lige måde! Håber I får en hyggelig aften og et rigtig godt nytår!

    SvarSlet
  5. Tak og i lige måde Ulla ;O)
    Jeg glæder mig til at følge dig og dine strikkerier i 2012!

    SvarSlet
  6. Godt Nytår til dig/jer, og tak for transport i det gamle......ses jo snart igen.
    Ja, det er slemt for de 4 benede, vores var osse ude af sig selv af skræk, godt det ikke varer længere......så vi har osse haft en stille tomands nytårsaften med go mad og hygge......
    Knus Inger

    SvarSlet