tirsdag den 20. december 2011

HVAD MAN DOG KAN KOMME TIL NÅR MAN ER PÅ JULEHANDEL


I dag skulle jeg lige et smut til Ebeltoft,
for at hente den aller sidste julegave.


På min vej tilbage til bilen, kom jeg forbi en lille forretning,
der havde ophørsudsalg.


Jeg kiggede lige vinduet og så den mest vidunderlige
clutch i sort kalveskind fra Bruuns Bazar.
Den måtte jeg da bare have med hjem.



En lille clutch mere røg der i posen,
Denne i præget kalv fra Designer Remix.

Og begge til halv pris.

Jeg føler mig heldig.
Og en smule uartig.





5 kommentarer:

  1. Der var du nok lige heldig. Søde små julegaver til dig selv.

    Det er nu også lidt trist med alle de ophørsudsalg.

    SvarSlet
  2. Det er trist Eva. Jeg tror desværre den her havde et for smalt koncept til Ebeltoft.

    SvarSlet
  3. Lækkerier!!! Og til halv pris, må man godt.
    Det svarer jo til, at du kun købte én.
    En lillebitte én:-) Kh helle

    SvarSlet
  4. Ja, alle de penge jeg har sparet Helle, tror jeg skal gemmes til at købe garn for i det nye år;OD

    SvarSlet
  5. Lækre ting, men ja det er trist når der er opjørsudsalg . Men små byer som f.eks. Ebeltoft (og Kerteminde) ja, de butikker der overlever skal have en ret bredt koncept.

    Dejlig aften til dig

    SvarSlet