torsdag den 9. maj 2013

Den smukkeste rosa

Garnet kender jeg.
 
men jeg har ikke før strikket den alene.
Jeg er egentlig ikke til det fluffy strik,
men jeg kunne ikke stå for denne smukke rosa,
så det skulle prøves.
 
Jeg strikker oppefra og ned, med to tråde og pind 4½.
Jeg har friheden til at forme og regere som jeg lyster
så derfor laver jeg nogle tilfældige snoninger over 10 masker
strøet ud med rund hånd. 
 
4 nøgler købte jeg af den rosa. Mon det slår til?
Ellers må jeg jo tilsætte en anden farve.
Måske den nye brune.

 
 
 
 

9 kommentarer:

  1. Ih, snoninger i fri dressur. Spændende, hvad slutresultatet bringer af udtryk ;-)

    SvarSlet
  2. Hej

    Hvor spænde, det har også været i mine tanker at strikke kun med den fine tråd lige som hu har gang i. Så jeg er spændt på at se din udgave og så i garnudsalgets fine nye farver. Spænde. God torsdag

    SvarSlet
  3. Det ser fint ud med tilfældige snoninger. Skulle der ikke være nok af den rosa vil den brune være et godt valg :)

    SvarSlet
  4. Hvor ser det spændende ud, kan godt bliver lidt fristet af den kid mohair selv om jeg egentlig ikke er til mohair, synes ofte det fnuldre i næsen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også det der har "skræmt" mig tidligere, men denne gør ikke!

      Slet
  5. Hvor ser det lækkert ud.........

    SvarSlet
  6. Den farve er uimodståelig, er spændt på hvad det ender med :-D

    SvarSlet
  7. Det ser så dejligt blødt ud :-) Man får lyst til at ae lidt på garnet.

    SvarSlet
  8. Uhl hvor ser det blødt ud, spændende hvad du laver ;-)

    SvarSlet