fredag den 3. maj 2013

Striber eller ej

Jeg kan ikke bestemme mig til om jeg skal lave stribede ærmer,
eller ensfarvede grønne ærmer.
Beslutningen skal tages inden for de næste par timer,
for strikketøjet skal med på weekend.
 
 Jeg skal jo huske motionen af håndled og fingre.
Det går fremad. Jeg har stadig lidt ondt,
 men det er vand ved siden af hvordan det var for bare et par døgn siden.
 
 
 
Jeg vil ønske  god weekend, med forhåbentlig masser af sol og højt humør.
 
Min er jeg sikker på bliver dejlig.
Det årlige Delegeretmøde i Danske Udlejere
løber af stablen i denne weekend. 
I år skal vi til Holstebro.
Jeg glæder mig.
 
 
 

13 kommentarer:

  1. Hvad er det for en opskrift den er jeg vild med

    SvarSlet
    Svar
    1. Ps. Flere striber :0) og tak jeg vil prøve at få den opskrift :0)

      Slet
  2. Det er en meget gammel Hanne Falkenberg der er gået ud af produktion, men den minder meget om hendes "Alexandria"

    SvarSlet
  3. Den er sød, og rigtigt retrolækker. Jeg ville lave striber på ærmerne.

    SvarSlet
  4. Grønt er bare godt for øjnene, jeg havde lavet stribede ærmer

    SvarSlet
  5. Jeg har strikket originalen, jeg vil vælge ensfarvede ærmer. Det ser ud til at være en lille str., så det ville i mit univers være flot med ensfarvede. Vh og god weekend Lykke

    SvarSlet
  6. Jeg ville vælge ensfarvede ærmer til den lille størrelse ellers tror jeg at det bliver for voldsomt. Det er ellers nogle dejlige farver. God tur til Holstebro.

    SvarSlet
  7. Jeg elsker striber så.. jeg synes selvfølgelig også der skal striber på ærmerne.

    SvarSlet
  8. Flere striber, tak! De er så skønne :-)

    SvarSlet
  9. Jeg ville helt klart gå efter flere striber, no doubt!

    SvarSlet
  10. ensfarvede grønne

    SvarSlet
  11. Tak og en dejlig weekend til dig. Fine striber du har gang i :)

    SvarSlet
  12. Jeg er spændt på at se hvad det ender med!

    SvarSlet