lørdag den 18. maj 2013

Jeg blev lige fanget ind af linsen

Ole snuppede mit kamera og knipsede mig.
På terrassen med strikketøj, iPad og iPod inden for rækkevidde.
Kaffe i koppen og vand i glasset er der også.
Jeg forlanger ikke mere.
 
Jeg nyder at vi ikke skal nå noget. Vi skal bare være og gøre lige hvad vi har lyst til.
Lige nu er det ingenting der bliver vægtet.
Jeg ved når vi har været her lidt længere tid 
kommer energien og kræfterne til at komme ud og opleve.
 
 Nu er solen næsten nået ind på terrassen, så sweateren kan smides.
 
Må I få en fantastisk Pinse lørdag.
Jeg har forstået at vejret er i sit gode lune derhjemme.


12 kommentarer:

  1. skønt scenarie, bare at være er plan nok i sig selv

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det nemlig.. Lige nu steger jeg i solen.. Hvor der det godt..

      Slet
  2. Også en rigtig god pinse til jer, dejligt at kunne nyde i eget tempo

    SvarSlet
  3. Den bedste planlægning er nogle gange ikke at have nogen planlægning. Det ser skønt ud. Vi nyder også pinsevejret herhjemme. Høj sol og bagende varmt er det. Også god pinse til dig.

    SvarSlet
  4. Åh hvor ser det skønt ud, nyd nyd nyd, men det tror jeg nu også i gør :0)

    SvarSlet
  5. Ihhh, hvor du hygger Ulla :o)
    Nyd det, fortsat god ferie og god pinse til jer begge.

    SvarSlet
  6. Det ser dejligt ud - hvad hører du?

    SvarSlet
  7. Mari Jungstedt. Jeg har læst hendes bøger, men tager dem lige i ørerne også..

    SvarSlet
  8. Så bliver livet vist ikke meget bedre :)

    SvarSlet
  9. Det ser bare ud til at være en skøn dag i godt selskab. Nyd det.

    SvarSlet
  10. Det ser også bare SÅ skøn ud.

    SvarSlet