torsdag den 30. maj 2013

Et sammenspil så englene synger

 
Da jeg fik min koral Silk/Mohair hjem var jeg total solgt.
Den er bare så smuk douce i farven og sammen med den mere hidsige  orange Recycle Cotton  giver det et spil af en anden verden.
De to kvaliteter klæder hinanden fantastisk.
 Jeg elsker at blande på kryds og tværs af alle typer garn,  så man får forskellige udtryk frem.
Det er bestemt ikke sidste gang jeg vil blande disse to.
 
Læsten jeg bygger over er Peasy, men det bliver en meget anderledes fortolkning end min første af slagsen.

9 kommentarer:

  1. Dejligt strik smukke farver. Er lige gået igang med Peasy, mit andet projekt efter engelsk opskrift. Kunne måske god bruge en direkte forbindelse til dig.

    Fortsat god ferie og weekend til jer,

    SvarSlet
    Svar
    1. Stærkt at du er hoppet ud i de engelske opskrifter Marianne..
      Hvis du går helt i hårdknude, så smid en mail til mig;)
      God weekend til dig og god strikkelyst.

      Slet
    2. Tak for tilbudet. En kaffe og fred og ro, så nu passer mønsteret foran så håber jeg det går.

      Slet
    3. Ro er en vigtig ingrediens. God fornøjelse.

      Slet
  2. Det har du ret i - de to farver er meget smukke sammen.

    SvarSlet
  3. Tak Mona, det er jeg glad for at du synes.

    SvarSlet