søndag den 19. maj 2013

Nu med gele og bil der kan køre.

Vores bil kunne ikke holde til at stå stille i 13 måneder.
Batteriet var helt dødt da vi kom ned i garagen for at starte den i torsdags.
At finde ud at få tilkaldt en mekaniker var lidt mere end mine evner rakte til.
Så det var rart at vi har en portugisisk ven der trådte til og tilkaldte hjælp.
I dag kom mekanikeren og skiftede batteriet
og den Bette kunne igen komme op i fri luft.
Vi har egentlig ikke manglet bilen,
men hvor er det alligevel rart at have friheden til bare at sætte sig ud i den og køre hvorhen man vil.
Vi tog turen ud i  Algarve Shopping Center.
En  neglesalon var dukket op derude, siden vi havde været der sidst.
Jeg har aldrig fået lavet negle, så det skulle prøves.
Så her er mine fine gele negle.
Jeg må hvis derud igen for at få lavet mine tånegle også.
Priserne hernede er ret så rimelige.
Manicure og gele med lak 20 euro.
Det er da til at komme over.
 
 

1 kommentar:

  1. Seje negle :0) og jo det er da en ok pris, godt i fik gang i bilen.

    SvarSlet