lørdag den 4. maj 2013

Fristet igen







Dette billede mødte mig da jeg kiggede forbi min garnpusher, da jeg efter en hyggelig dag ville slappe lidt af inden festmiddagen i aften.
Vi er som tidligere nævnt til det årlige Delegeretmøde i Danske Udlejere.

Shoppingtur i Holstebro kunne ikke lokke kortet op af lommen, men en lille tur på nettet kunne gøre det i et ruf, for med de smukke nye farver Kenneth har fået hjem, kunne jeg da slet ikke lade være.

(Billedet er lånt fra Garnudsalg.dk's hjemmeside).

3 kommentarer:

  1. Livet er da bare ekstra dejlig når man gir´ efter for fristelser ... jeg kan osse sgtens bliver fristet ... tænke tænke... hmmm

    SvarSlet
  2. Der er ikke noget galt med at blive fristet i ny og næ og slet ikke, når lækkerhedsværdien er høj og prisen lav, som tilfældet altid er hos Garnudsalg.dk

    SvarSlet