lørdag den 25. maj 2013

Yes, der er nok, tror jeg

Begge ærmer og kanten forneden på trøjen er nu strikket.
Jeg mangler kun belægningen foran og i halsen.
Jeg har 13 gram alpaca tilbage, så jeg er (næsten) overbevist om at der er nok.
 
Tusind tak for mails og kommentarer om at sende garn til mig.
Hvor er det sødt af jer.
Jeg skal nok sige til hvis jeg ikke når i mål med det garn jeg har.
 
Fortsat god lørdag aften..
Min bliver helt uden strik. Jeg tager Ole i hånden og går ud til middag med ham.
Han er hvis lidt forsømt i dag.

8 kommentarer:

  1. Dejligt, det ser ud til du har nok. Det kunne ellers være sjovt at komme hjem med kufferten fyldt med projekter, der alle lige mangler to meter garn, for at være helt færdige :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kunne være et kønt syn Pernille;)))))

      Slet
  2. Hvor var det godt, det er helt utrolig så hurtig man kan strikke, når man er bange for at garnet slipper op.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg må indrømme jeg har været temlig strikke fokuseret i dag;)

      Slet
  3. Jeg krydser fingrene!
    God aften og god strikkelyst i morgen
    Ursula

    SvarSlet
  4. Det er vildt så hurtig du er. Jeg startede før dig og er kun lige blevet færdig med raglan delen.
    Hvor var det godt, at du fik garn nok. Jeg glæder mig til at se det færdige resultat.

    SvarSlet
  5. Hej

    Hvor dejligt at du har nok garn, det er jo ret så træls at skulle hjem med flere ting som ikke kunne blive færdig når du nu har tid i det fri til at strikke.
    Det lyder som en dejlig aften med hygge, og manden din. Min bliver med strik og hygge med en kop kaffe.

    SvarSlet