fredag den 14. september 2012

Fredagaftensudsigten.


Jeg gider godt..



7 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud.. !!!
    Hos mig startede den med fodbold og Esbjerg vandt 3-o så manden er glad ;o)

    SvarSlet
  2. god fredag aften i selskab med vild med dans, vi ser husk lige tandbørsten det er ungerne lidt vild med :-)

    SvarSlet
  3. Det ser altså også hyggeligt ud, så jeg kan godt forstå du gider.

    SvarSlet
  4. Den udsigt ligner min fra i går:) Og den var ikke ringe!

    SvarSlet
  5. Nej, lige det gider jeg ikke. Men strikkeriet - jo tak. Det er rigtig smarte detaljer du har fået flettet ind i den tunika. Dejligt, når man kan improvisere.

    SvarSlet
  6. Jeg var desværre ikke hjemme fredag aften men på maskinstrikkekursus på Thurø men hyggeligt og kom træt hjem søndag aften på vores 45 års bryllupsdag.

    SvarSlet