fredag den 3. maj 2013

Babycardigan nu med indhold

I efteråret strikkede jeg denne lille cardigan til Sofus,
som Lone bragte med sig til hovedstaden.
 
Jeg har ikke selv set Sofus,
men er så heldig at moderen har sendt mig et billede af vidunderet.
Endda iklædt mit hjemmestik.
 
Jeg er vild med at få billeder retur af mit strik..... med indhold forstås...
 
Billedet er fra oktober måned, men jeg har først "fundet" det nu.
Det var kommet i min indbakke "andet"  på Facebook 
og den mulighed er ikke at finde på min iPad.
Flere har givet sit besyv med at den er der,
men det er den altså ikke på min.
Nu vil jeg i fremtiden tjekke den bakke på min computer,
for der kommer den lige så fint frem.
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Smukt - både barn og strik.
    Og nej den post er ikke på vores iPad :(

    Ønsker en dejlig weekend , vi vil holde ofte af vores på Djursland os datteren :)

    SvarSlet
  2. Mange babytrøjer bliver kun sødere, af at få indhold :-)

    SvarSlet
  3. Mums en lækker baby-ja og strik-smiler,men baby først :)),der er nu ikke noget så nuttet som babyer i smukt hjemmestrik

    SvarSlet
  4. Det er så skønt når det strikkede bliver brugt :)

    SvarSlet