torsdag den 6. januar 2011

JEG VANDT 3. præmien!!

Jeg har vundet 3. præmien i SAXO´s julequiz, Hvor heldig har man lov at være... Yes. Så skal der spilles. Jeg har nemlig vundet et spil Bezzerwizzer 
Det er måske lidt ironisk at netop jeg vinder et spil, da jeg har en mand der under ingen omstændigheder gider spille noget som helst. Så derfor spiller jeg jo så heller ikke rigtig noget, men det kan måske blive lavet lidt om på, når nu spillet er i hus, for så kan ungerne komme hjem og banke mig i det.
GLAD

2 kommentarer:

  1. Så kan jeg jo selv se hvad du har vundet :-)
    Tillykke!
    Det er faktisk et sjovt spil.
    Sjovere end Trivial da man faktisk har en mulighed for at svare uden at være den helt store nørd :-)
    Jeg er sikker på i får mange hyggelige timer sammen med spillet.

    SvarSlet
  2. Glæder mig også til at spille det Tine.

    SvarSlet