lørdag den 8. januar 2011

NYT STRIKKETØJ og en masse TV-kiggeri

En rigtig hygge lørdag er det blevet til. Jeg har siddet klistret til fjernsynet og fulgt ALT om den kongelige fødsel. Ja, royalist er jeg i den grad.

Men sidde med tomme hænder, kan jo ikke lade sig gøre, så jeg synes der skulle et nyt projekt på pindene i dag. Ponchoen TWINS, som jeg har valgt at kalde den. Lidt Humor har jeg da..
Strikket med min for tiden foretrukne garn Blackhill Højlandsgarn.

Jeg har også fået tid til at forberede en lækker middag, som er et hvert kongehus værdigt.
Nemlig en skøn dyrekølle, med råstegte kartofler og grøntsager og selvfølgelig waldorfsalat til.

Kølle og grøntsager, står lige nu og hygger sig i ovnen.
Jeg har skænket et glas portvin og manden min skal have sig et glas godt rødvin.
Det er hygge der vil noget...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar