søndag den 23. oktober 2011

SØNDAGSLEG MED RINGE I STRIK


                                                           På vores tur til Faro i går,
                         så jeg i et butiksvindue et halstørklæde lavet af strikkede ringe.

                                       Tørklædet har snurret rundt i hovedet på mig
                               og jeg må prøve at se hvordan det tager sig ud i min strik.

                                 En skøn søndag morgen og formiddag med masser af tid,
                                                   er lige sagen til at starte sådan noget sjov.

                                                        Jeg leger lidt med farverne.
                                                     Lilla bliver det og en enkelt rosa.

7 kommentarer:

  1. Ejj hvor jeg glæder mig til at se det tørklæde :-) det ser vild spændende ud. Skal det filtes lidt?
    God søndag
    Majbritt

    SvarSlet
  2. Jeg har ikke tænkt mig at filte det Majbritt. Jeg er vild med blødheden i Højlandsulden óg synes filtning gør mere hård.

    SvarSlet
  3. Farverne er i hvert fald skønne - men kan et ring-tørklæde mon varme? Eller skal det bare pynte?

    SvarSlet
  4. Sikke en dejlig søndagsleg!! God fornøjelse

    SvarSlet
  5. Smukke farver du har valgt, sjov ide og er der ikke noget med at huller også varmer :O)
    Herlig søndag til dig og manden din!

    SvarSlet
  6. Jeg er helt salig ved synet af de smukke farver!!! Og spændt på at se det færdige resultat.

    God søndag til jer!

    SvarSlet
  7. Det lyder da godt nok spændende, farverne lover da godt - de er smukke.
    Blev ellers helt misundelig - på den gode måde altså - det var da ikke det værste sted at feriere nu, men lækker temperatur.

    SvarSlet