lørdag den 14. juli 2012

Big mistake!!!



Jeg er lidt knotten på mig selv lige nu...

I indlægget tidligere på dagen flasher jeg stolt min første del af Stephen West's Mystery Shawl.
Men, men, men.
Jeg har ikke læst opskriften rigtig, så jeg mangler en retriller mellem hver glatstrikket stykke. Der skal være FIRE pinde ret og IKKE to!

Op på Hesten igen. Jeg piller det hele op og starter forfra.
Bare ikke lige nu.
Jeg vil have lov at være sur på det indtil i morgen..

Nu strikker jeg på min smukke grå bluse.
Basta, og så tror jeg jeg vil drikke mig et glas portvin som trøst.

Ha en fortsat dejlig lørdag, og Husk at læse opskriften ordentlig!


5 kommentarer:

  1. Øv. Jeg sidder og synes, det ser så fint ud. Jeg er spændt på den nye udgave.

    SvarSlet
  2. Øv hvor træls, jeg hader når sådan noget sker, bliver også altid sur på mig selv. Er dog ikke i tvivl om, at du hurtigt får rettet fejlen og kommer videre, så det skal nok blive godt til sidst.
    God fornøjelse med portvinen.

    SvarSlet
  3. Hvor er det ærgerligt, men det er da godt, du opdagede det, inden du var blevet helt færdig. Portvin er en rigtig dejlig trøst i sådan en situation

    SvarSlet
  4. Godt du opdagede det nu og ikke til allersidst, det tegner til at blive et smukt sjal, kan godt se at det minder om Spectra indtil videre, men mon ikke det bliver lidt anderledes.

    SvarSlet
  5. Portvinen var en skøn trøst mens jeg trævlede op;)

    SvarSlet