søndag den 5. august 2012

MON IKKE VI VAR HELDIGE

Vejrudsigten sagde byger i dag.

Heldigvis kom der ikke én eneste af slagsen.
Tværtimod har solen skinnet hele dagen
og vinden har været minimal.
Vi har været heldige.



For Ole havde besøg af sit fitness hold fra Odder i dag.

Han har gået til fitness igennem mange år,
og de mennesker han går sammen med ville gerne
en tur over til os.

Jeg tror de havde en dejlig dag,
med ostebord og lagkage så bukseknapperne næsten sprang.
Lidt motion fik de også,
da de skulle rundt og se hele besætningen.

Det var også hyggeligt for mig at få sat ansigter
 på de mennesker som Ole ofte taler om.


Blomster blev jeg begavet med.
Tak for det.

Nu vil jeg have lidt tid til mig selv.
Dagen har været besat lige fra morgenstunden med forberedelser.

Strikkepindene skal motioneres.
Det er det eneste jeg orker lige nu.

8 kommentarer:

  1. Jeg kan se at min og din dag har været meget lig hinanden :)
    Smadder hyggeligt!

    SvarSlet
  2. Skønt når vejret arter sig - vi var i Århus og også der vr der solskin hele dagen .
    I dag er det regnvejrsmandag - sådan er det .

    Marianne

    SvarSlet
  3. Synes jo nok det er din Ole jeg ser ind imellem i Odder fitness! Næste gang giver jeg mig til kende så, var nemlig ikke helt sikker ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig skal du da give dig til kende.. Ole vil grne hilse personlig på sine lejere.

      Slet
  4. Det var da godtnok lidt langt fra hjemmet for at "fitnisse", er der ikke noget nærmere ??? Hilsen joan M.

    P.s: Kan forøvrigt anbefale Vilhelmsborg fest spil i år, tror det er noget af det bedste der er set.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Joan.
      Det er sødt af dig at anbefale Vilhelmsborg Festspil for mig men som jeg skrev som svar til dig mandag den 23. juli 2012, i indlægget "INDEN NETTET LUKKES NED"

      "Vi har igennem mange år været på Vilhelmsborg, men ikke de sidst par år. Vi var altid afsted med Oles gode kammerat og hans kone, men da han pludselig døde for et par år siden har vi ikke været der siden.
      Tiden læger, og jeg er sikker på at vi kommer der igenemgang, for det er så skønt
      Oles firma ligger i Beder så vi er særdeles kendt med området. Og vi har boet i Højbjerg i 20 år"

      Og da Ole har firma i Beder er det ikke så langt at kører for at træne, det passer ham bedre end at skulle kører evt. til Ebeltoft.

      Slet
  5. Jeg kan godt huske at du skrev at i tidligere havde været til festspil, men blev ikke helt klar over hvor tæt i var på at kikke forbi igen. Helt forståeligt gør det ondt at skulle afsted uden gode venner når man har været vandt til at følges....

    Jo er godt klar over jeres base i Beder, og ser da også firma skiltet i Mårslet når jeg kører hjemad igennem byen.

    Go´ dag til dig og dine fra joan M.

    SvarSlet
    Svar
    1. og til dig fra mig også en fortsat god dag...

      Slet