mandag den 26. september 2011

EN WEEKEND FYLDT MED FEST


                                                             Jeg er træt nu.
                                        Men vi har haft en helt vidunderlig weekend.

Lørdag aften var Ole og jeg til en god vens 60 års fødselsdag. Festen var på Restaurant Navigator i Marselisborg Lystbådehavn.
             Invitationen indeholdt også en overnatning på hotellet der ligger samme sted.
                                                        Det var vi glade for.

Søndag startede vi med at spise frokost (morgenmaden sov vi fra), på lystbådehavnen i det skønneste efterårssolskinsvejr.
                                                          Ren forkælelse.

                                 Efter frokost drog vi mod Rold Stor Kro i det nordjyske.
        Min hjerteveninde og hendes mand havde inviteret til et brag af en Guldbryllupsfest deroppe.
                                                        Igen med overnatning.

                                Jeg blev fuldstændig forgabt i stedet og omgivelserne.
                                       Der er så smuk en natur og det er  dejlig en kro.

                                            Der vil jeg gerne komme en anden gang.

                             Billeder glemte jeg selvfølgelig at tage, sådan kan det gå.

                                 Søndag eftermiddag gik med hyggelig snak og en pind eller to.

      Jeg strikker på et lille tæppe til min Ole. Han fryser sine pusselanker om aftenen.
Garnet er det samme som min Vitamin D, som jeg fik luftet for første gang i weekenden.

          Efter morgenmaden og lidt mere snak og hygge gik turen længere op mod nord.

  Vi skulle til Asaa og hente Carla, som havde holdt ferie hos min lillebror og hans familie.

                               Hvor var det godt at se hende efter næsten fire uger.

 Efter en kop kaffe og en dejlig snak med lillebror, der var så sød lige at komme hjem fra arbejde en times tid, vendte vi så snuden mod Mols igen.

                                                    Har jeg så ikke lov at være træt?

                                             Min stol og strikkepinde trænger til mig.



7 kommentarer:

  1. Wau hvor er det smukt det mønster. Og jo du har lov til at være træt og mæt af gode oplevelser. Hen til stolen og husk strikketøjet før du sætter dig ;O)

    SvarSlet
  2. Jeg skal nok huske strikketøjet Kirsten, for har jeg først sat mig skal der en kran til at rejse mig igen;OD

    SvarSlet
  3. Jow for pokker da, du har lov til at være træt efter sådan et program...
    Lækkert tæppe manden din skal ha :)

    SvarSlet
  4. Pyramiderne h or ville jeg også være træt efter en sådan omgang - men det lyder heldigvis til at det var hårdt på den gode måde :)

    Dejligt med lidt afslapning og strik - den dvitamin er vel nok flot og flot til dig.

    SvarSlet
  5. Nu har jeg fået hvilet lidt, med strikkepindene i hænderne, men ikke en maske blev strikket..
    kom der lidt snorkelyde... ja måske...
    Jeg har også fået lavet aftensmad.
    Hvordan det kunne lykkedes i min tilstand ved jeg ikke, men manden var tilfreds med min stegte laks, kartofler, blomkål og persillesovs;OD

    SvarSlet
  6. Jeg kan forstå, at du har haft det godt, mens "vi andre" har været på Fanø. Det lyder rigtig dejligt, og dine D-vitaminer ser også ud til at fungere meget fint.
    Selv er jeg kommet hjem fra Fanø for en time siden, så der er andre strikkende kvinder der også er godt brugt.

    SvarSlet
  7. Jeg ved Kirsten, at fastlandet næsten har været støvsuget for strikkere;OD

    SvarSlet