onsdag den 14. september 2011

ÆRMER FÆRDIG OG PULLEN SAMLET

                         Endnu én af de planlagte  ferieprojekter er kommet på pindene.

                                                          Nemlig: VITAMIN D .


                                    Ærmerne er strikket færdig og pullen er blevet samlet.

       Det er en god idé at strikke ærmerne før selve pullen, det vil jeg gøre en anden gang.


Garnet passer i strikkefastheden.

Farven er jeg vild med.

Fortsættelse følger.......

9 kommentarer:

  1. For dælen da hvor du får produceret ;O) Hvorfor er det smartere at strikke ærmerne først??

    SvarSlet
  2. JaMEN, JAMEN som det går fremad - det vare da ikke længe før du ikke har flere projekter med - så må vi jo sende noget ned til dig ;O))

    fortsat god ferie

    SvarSlet
  3. Der er sørme fart over feltet der nede i varmen. Det ser godt ud :)

    SvarSlet
  4. Det kunne jeg jo også godt have skrevet Kirsten.
    At strikke ærmer før pullen har den fordel, synes jeg, at ærmegabet jo ikke er helt korrekt før ærmet er kommet på.
    Så når man prøver den på med ærmer sidder alt det øverste helt rigtigt.. Hvis du forstår.. Det er da svært at forklare.. smiler...

    SvarSlet
  5. Hold da op hvor pindene gløder "der nede i varmen" smart og ny måde at strikke en trøje på.....det kan jo ikke tage mange dage før vi får den at se....;-)

    kh Jane

    SvarSlet
  6. Endnu en lækker - og snart færdig - model fra dine pinde!!!

    Og ja, det lyder da smart at strikke ærmerne med det samme (det gjorde jeg også på mit Topstykke, men det har jo meget korte ærmer så måske gjorde det ikke den store forskel på hvordan netop den model sad under prøvningen).

    SvarSlet
  7. Har du strikket den med to tråde uld/silke??
    Marlene

    SvarSlet
  8. Nej Fru Thorsted.
    Den er strikket med én tråd.
    Garnet består af 30% silke og 70 % uld.
    Se også indlæg : "1,017 km uld/silke omdannet..."

    SvarSlet