mandag den 28. november 2011

NISSER

har de mest vidunderlige små kits.
Sidste år til jul strikkede jeg engle 
og i år er det blevet Nisser.

 
Billede 1:
Strikket men ikke fået tilført skæg og sammensyning.
                                                   
 
Billede 2:
Klar til 40 grader i vaskemaskinen.
                                                
Billede 3:
Så skal de bare lige tørres bag ørerne.

Billede 4:
Klar til at drille julen ind.
 
FAKTA: 
Strikkekit: NISSER fra Kastaniestrik
Design: Tina Vejlø Andersen
 
PIND:
3
 
GARN:
Jamieson spindrift 100% Shetlandsuld
BEMÆRKNINGER  
Morsom lille strikketøj. 
Jeg kunne forestille mig at der
kommer flere Nisser fra min hånd.  
Lavet i Blachill Højlandsulden fra
                                                           

                                                                 

9 kommentarer:

  1. De er bare så søde.....jeg lavede dem sidste år til at sætte på julegaverne sammen med de valkede hjerter.........

    Knus Inger

    SvarSlet
  2. De er rigtig søde Liselotte og man bliver bidt af at strikke dem;OD

    Jeg er åbenbart bagefter Inger... det har jeg prøvet før... griner..

    SvarSlet
  3. Hvor er de herlige. Måske kan man lige nå et par stykker ind imellem alt det andet strik :)

    SvarSlet
  4. Det er jo det man kan Citronmoster...

    SvarSlet
  5. De er rigtig søde Ulla. Og når man så har mønsteret er det jo let at bruge Hr. Wellers garn.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  6. De er da bare for søde!!!!

    SvarSlet
  7. Hvor er de bare søde dine nisser

    SvarSlet
  8. Du har så ret Lis...

    De er nemlig bare søde Eva og Benthe.. og skægge at strikke tillige med.

    SvarSlet