fredag den 19. oktober 2012

STOF PÅ LÆRRED

Jeg er stadig ikke færdig med indretningen
i Aarhus lejligheden.
Ole's bypass forsinkede projektet en hel del.
Pyt.
Intet haster.
I dag hoppede jeg på cyklen og
tog til Søsterne Grene for at købe lærreder.
 
Vel hjemme igen har jeg leget med montering af stof og papir.
Hele menageriet har jeg hængt op i vores gang.

Jeg købte for ikke så lang tid siden et par rester stof hos
De blev en del af opsætningen.
Også lidt designerpapir fra Søstrene,
 monterede jeg på et par lærreder.

Til højre i billedet skimtes mit nye afsætningsbord
i køkkenet.
 
Jeg var så torskedum at køre i IKEA i går.
Jeg gør  det ALDRIG i efterårsferien igen,
eller for den sag skyld i alle mulige andre ferier.
Det var et mareridt, selv om jeg allerede var der kl. 10.
Der var så mange mennesker at det var umuligt at bevæge sig.
Jeg fik heller ikke købt det jeg havde tænkt mig.
Jeg gik total kold.
Så lærte jeg det.
 
Billederne fra en anden vinkel,
med soveværelset i baggrunden.
 
På modsatte væg drømmer jeg om et kæmpestort spejl.
Det skulle have været købt i går,
men det må blive en anden gang.

7 kommentarer:

  1. ser sørme da rigtig godt ud og ja ikea er nok ikke lige stedet i en ferie :-)

    SvarSlet
  2. Skide smart ide du har fået der, og nej Ikea skal man ikke besøge når børnene ikke er i skole....

    SvarSlet
  3. Hold da kæ.. det ser godt ud - super ide :))

    SvarSlet
  4. Det er da bare smart med de farver og Ikea i ferien ja det skal man holde sig fra, men af skade bliver man klog.

    SvarSlet
  5. Superflot væg du har kreeret:-)

    SvarSlet
  6. Hvor ser det bare godt ud :-)

    SvarSlet