søndag den 18. november 2012

HYGGE-STRIKKE-ARBEJDS-SØNDAG

I dag blev vi under dynen lidt længere end vanligt.
Vi kom sent i seng i aftes,
efter en skøn koncert med
Lis Sørensen
Det var dejligt at stå op til synet af vores køer,
mens kaffen blev indtaget og pindene rørt lidt.
Ikke et eneste ord om jul, men jeg strikkede lige englen her,
 til en kær veninde,
som vi skal besøge næste weekend.
 
Arbejde har dagen også budt på.
Jeg skal på tøsetur i morgen i stedet for på kontoret.
Derfor røg der lige nogle timer med arbejde også.
Skønt jeg selv kan bestemme hvornår arbejdet skal gøres.
 
Lige om lidt kommer Lone og Morten
til kaffe og medbragt sødt.
 
Det er en søndag af de gode.
 

 
 

5 kommentarer:

  1. Dejlig udsigt at drikke morgenkaffe til. Og engle kan man ikke få for mange af.

    SvarSlet
  2. Jeg elsker engle og har netop flettet en i pil i går og det bliver ikke den eneste. En rigtig sød en du har fået strikket dig. Lis Sørensen-sove længe-kaffe med god udsigt og besøg af datteren. så kan man da ikke bede om mere.

    god søndag

    kh

    ulla

    SvarSlet
  3. Det lyder som ingredienserne til en rigtig god weekend er blevet rørt godt sammen hjemme hos jer. God søndag.

    SvarSlet
  4. Sød engel. Håber din søndag blev lige så skøn som den lyder :)

    SvarSlet
  5. Min søndag blev lige tilpas. Det håber jeg også jeres gjorde.

    SvarSlet