fredag den 9. november 2012

OPSKRIFTEN ER LANDET

Onsdag aften klikkede opskriften til cardiganen ind på min mail.
Jeg slog straks masker op.
Hvad ellers.....
Der har ikke været meget strikketid,
men lidt gør også godt.
 
Mit garnvalg var ikke svært.
 
Da jeg var på visit i det nordjyske købte jeg denne skønne garn.
En blanding af babyalpaca og bomuld.
Så lækker og blød at englene synger.
 
Det kunne da ikke blive andet end den.
 
Nu er arbejdsdagen slut for i dag.
Jeg vil smække benene op og og strikke et par pinde
inden maden skal i ovnen.
 
Må I få en dejlig fredag aften.
 

9 kommentarer:

  1. Tak og i rigtig lige måde ;O)

    Spændende med testen!!

    SvarSlet
  2. spændende med testen og tak og i lige måde :-)

    SvarSlet
  3. Teststrikker-lyder spændende,og så tager det jo intet af fornøjelsen når man kan teststrikke i lækkert garn :)),ser ellers fin ud den cardigan

    SvarSlet
  4. Takt lige måde - og siger som de andre : spændende med teststrikken , den ser smuk ud :)

    Marianne

    SvarSlet
  5. Det ER en rigtig lækker garn. Jeg har selv en cardigan strikket i den .... men forbered dig på, at det fnuldrer helt vildt til at begynde med, har man en bluse på under i en anden farve, så har den fået samme farve når man tager cardiganen af. Men jeg har uldprogram på min tørretumbler og satsede hele butikken og gav den et par ture deri. Det hjalp, og nu er det bare en skøn og blød cardigan som 'kun' er dér hvor jeg selv ønsker det :o)
    God fornøjelse :o) kh Sanne

    SvarSlet
  6. Den bliver rigtig spændende at se færdig

    SvarSlet
  7. Glæder mig till at se den færdig! Mon ikke det går hurtigt?

    SvarSlet