tirsdag den 26. juni 2012

Det kan komme til at tage lang tid at dække bord..

I dag kom posten med en pakke fra Kähler
I pakken var Mano porcelænet jeg bestilte i sidste uge.


6 farver.
 Hver farve med kop, skål og tallerken.

Hvor er jeg glad for at jeg bestilte forskellige farver.

De er smukke,
sammen,
eller hver for sig.


Problemet bliver at dække et bord,
for mulighederne for miks er mange.


Nu bliver de foreløbig pakket i deres æsker igen.

De skal nemlig bruges et helt andet sted.
Lige om ikke ret længe.

Mere om det senere.

10 kommentarer:

  1. Tillykke med det ny postelin, det er fantastisk flot!

    SvarSlet
  2. wauw- så kan jeg glæde mig til at komme hjem til posten idag :-) Det er da nogle vilde og flotte kombier du kan få lavet .-) spændende hvor du skal dække bord ...

    SvarSlet
  3. Hvor er de flotte allesammen - og hver for sig :)

    SvarSlet
  4. Jeg er nok nød til også at kaste lidt penge efter Kähler kan jeg se på det hele

    SvarSlet
  5. Hold da kæ.. Hvor ser det godt ud - skal I nu afsted igen (jeg gætter på boligen sydpå :)
    Smukt porcelæn!

    SvarSlet
  6. Lækkert porcelæn du har fået købt. Spændt på hvor det skal bruges.

    SvarSlet
  7. Rigtig flot og skønne farver, vil tillade mig at være kedelig og sige, jeg synes bedst om det farvevis ;-) Men kan godt se der er masser af muligheder.
    Havde bestemt også troet det skulle med sydpå :-)

    SvarSlet