fredag den 15. juni 2012

IKKE ÉN , IKKE TO, NEJ HELE TRE

Jeg elsker at springe rundt i en kaftan når jeg får det for varmt
i almindeligt tøj.
Jeg er påklædt uden at føle jeg har for meget tøj på.

Jeg har et par stykker, men de er efterhånden tyndslidte og grimme,
af brug, vask og ælde.

Normalt køber jeg dem med hjem fra Portugal,
men de sidste par år har jeg ikke kunnet finde nogen dernede.

På min tur til Aarhus med veninden i onsdags rendte jeg
på en butik der havde dem i hobetal.


Først faldt jeg for én,


så synes jeg også der var en anden der var smuk,


og så faldt jeg også for en helt tredie.

Valget var nemt.

Alle tre kom med hjem.

Så kan jeg klare mig et stykke tid.

Må jeres fredag blive lige som i ønsker den.

21 kommentarer:

  1. Tak og i lige måde, sikke nogle farver de har, lige til at blive glad af!

    SvarSlet
  2. Hvor er de smukke Ulla! Hvilken butik fandt du dem i ? Rigtig god weekend til dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Irene. Jeg fandt dem I Butik Marie i Borggade 11.

      Slet
  3. Hvor smukke - det må være skønt at have på Lad os håbe på at varmen snart rammer os :)

    Dejlig weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. I dag er solen fremme, men varmere der ikke meget af...
      Også d.w. Til dig.

      Slet
  4. Wau der er da godt nok gang i de farver, som det smukkeste staudebed :)
    Dejligt at du lige faldt over den butik, men man har jo lov at være heldig engang i mellem.
    Dejlig fredag til dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hjemmehyggefarver Kirsten. Ikke ude i verden;o))

      Slet
  5. Den butik må jeg vist have kigget på, for jeg elsker også sådan noget tøj, når jeg har fri. Det er nogle lækre farver og mønstre de har.

    SvarSlet
  6. Så er du da klar til at sommeren kommer......, lige om lidt, ikke?

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er der næsten... Sommeren..
      Ps: jeg lukker lige øjnene for regnen der trommer mod ruderne;o(

      Slet
  7. Kaftan'er er for cool! Lækre køb :-)

    SvarSlet
  8. Ti hi, det kunne jeg også have gjort. Elsker også sådan noget tøj, til når jeg har fri. Og har flere, som jeg har fundet rundt omkring - sidste gang i Thailand.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror mit motto den dag var. Køb nu rigeligt;o))))

      Slet
  9. Butik Marie er en rigtig skøn butik, specielt når man som jeg ikke har modelmål.Elsker også kaftans når der skal slappes af og det er varmt. Har for nylig købt to på lagerudsalg hos Angel Circle. Du kan se deres kollektioner lige he: angelcircle.net. Det er et super firma der laver lækkert tøj fra størrelse 40 og op. Giver gerne overnatning næste gang der er lagerudsalg, hvis du er interesseret.
    God søndag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for budet KA, men jeg tror jeg klarer mig et stykke tid nu;o))

      Slet
  10. Hvor er det sjovt at se her på blogland :)
    Nu er der kommet nye farver igen , det ved jeg for det er min butik :)
    Kh Mette Laumann

    SvarSlet
  11. .....og tak for de søde ord :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mine tre holder endnu Mette. Jeg er glad for dem kan du tro...

      Slet