tirsdag den 26. juni 2012

MYSTERY SHAWL KAL 2012, CLUE 4, og en ny én på vej.


Jeg har fået strikket 4. del
 af det mystiske sjal  Kirsten Kapur har designet.


Lige så lidt begejstret jeg var efter 2. del,
lige så glad er jeg for det nu.

K.K har valgt at bladmønstret fortsætter hele 4. del.
Det gør bestemt ikke noget.
Jeg synes det diskrete mønster gør sig godt i mit rosa garn.

billede lånt hos West Knits

Men hvad opdagede jeg i sidste uge.
Stephen West laver igen en Mystery Kal i år.
Sidste år var min første gang.

Jeg var begejstret
og derfor skal jeg selvfølgelig være med igen i år.

Første del kommer den 13 juli.

Mon ikke I kommer til at læse mere om min version?
Jeg tror det.

Hvem er med på legen?


18 kommentarer:

  1. Jeg har meldt mig, for jeg fandt udaf, at man ikke behøver at være blogejer for at være med. Så det bliver spændende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh troede du det.
      Kommer du på besøg i S.W. Gruppen på Ravelry.
      Der kan man putte billeder ind efterhånden som arbejdet skrider frem.
      Jeg gør det. Synes det er sjovt at følge de andre strikkere.

      Slet
  2. Hold da op hvor bliver det smukt. Det kan være at skal prøve at være med på den på et tidspunkt. Det virker ret spændende.

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Det tegner til at blive superlækkert, det er vist den helt rigtige farve du har valgt, for mønsteret træder tydeligt frem.

    SvarSlet
  5. Det er et smukt bladmønster, og ja, jeg har også meldt mig til S.W.-KAL'en, selv om mønsterdel 1 kommer i vores ferie, men pyt. Største problem lige nu er at vælge garn og farve :)

    SvarSlet
  6. Første del plejer (siger jeg som kun har været med en gang) at være meget lille, så du kan sagtens nå at følge med.

    SvarSlet
  7. Desværre har jeg lidt for mange projekter på tegnebrædtet lige nu til at jeg tør kaste mig ud i et mystery projekt. Måske en anden gang :o)
    men jeg synes dit er rigtig sjovt at følge - og jeg giver dig helt ret i, at det bliver flottere og flottere, som I kommer frem.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  8. Jeg er også med på KAL og kan da næsten ikke vente - lang tid til 13. juli ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er godt vi har andet at strikke på inden;o)

      Slet
  9. Jeg er med på Kirsten Kapurs KAL og har netop printet sidste clue ud, tror jeg vælger den lange udgave, da jeg har masser af garn tilbage endnu. Den nye KAL du her nævner springer jeg dog over, men glæder mig til at følge dit arbejde. Jeg overvejer meget en KAL på knitting daily

    http://www.knittingdaily.com/forums/p/12645/94124.aspx?a=ke120622#94124

    men kan ikke helt finde ud af om jeg har overskudet. Nu får vi se, først skal mystery shawl 2012 lige være færdig:-)

    SvarSlet
  10. Jeg strikker også den lange udgave.
    Jeg elsker store sjaler. Selv om jeg ikke lige tror at dette sjal vil komme ind under kategorien stor.
    Måske jeg skulle overveje at strikke clue 5 to gange. Det vil jeg vurdere når jeg har strikket den første gang.

    SvarSlet
  11. Det bliver så fint, spændende at følge med....

    SvarSlet
  12. Det er blevet et smukt sjal, du har fået ud af mysteriet.

    Jeg har netop tilmeldt mig S.W.-Kal'en på Ravelry. Glæder mig til starten går. Det er nemlig første gang jeg prøver at deltage i sådan en opskrift.

    SvarSlet