onsdag den 20. juni 2012

FANTASI I FELTER

En gang skønmaleri ved at kigge ud ad vinduet
og skøn garn på pindene,
det er da til blive i godt humør af.

Det var sådan jeg havde det i aftes.


Køerne lå  lige udenfor vores vinduer.


På pindene var der et
nej ikke sjal eller tørklæde som Ole gættede på,
men en pude.


Jeg har leget med felter.


Mønster og farvesammensætning blev bestemt mens jeg strikkede.

Jeg elsker det.
Fantasi.

Nu skal der lige strikkes lidt mere i siderne og så monteres.

Men først skal jeg ud at nyde det gode vejr.

Jeg har allerede været derude med lugejernet,
men skulle lige have lidt arbejde fra hånden imens
græsset blev tør efter nattens dug.

Både ukrudt og græs gror på livet løs med al den regn vi har fået.

Så i med iPoden og op på traktoren og derud af.

6 kommentarer:

  1. De er godt nok flotte, de felter. Flot fantasi, du har. Glæder mig til at se puden.

    SvarSlet
  2. Det ser fantastisk ud, dit strik. Jeg kommer til at tænke på marker og vand, måske din udsigt har inspireret dig?

    God traktortur

    SvarSlet
  3. Smuk udsigt :o)
    og spændende med puden ..
    rigtig flot faktisk
    hilsen Mona

    SvarSlet
  4. Glæder mig til at se din færdige pude. Synes ligesom Kirsten, at der noget marker og vand over dit design. Flot.

    SvarSlet
  5. Det er bla felterne og farverne i min udsigt der har inspireret mig? Godt set;o)))

    SvarSlet
  6. Det er vildt hvad du når - jeg er sikker på du strikker medens du sover. Puden er meget flot.

    SvarSlet